2014. augusztus 24., vasárnap

Kislány 3db 3-6 hós body csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft


KIÁRUSÍTÁS!!!!! !
Minden 1 Ft, minimálár nélkül
  Kislánynak, 3 dbos body csomag
50-s bébi mérettől, a gyermek kamasz ruhán keresztűl a legnagyobb 3-4XL es méretig(egyedi ruhák, s ruhacsomagok)Megkímélt, egyedi ruhák! Új s használt, de újszerű ruhák! kislány-kisfiú, s női ruhaneműk,
RUHÁKAT MOSNI VASALLNI KELL, MERT JÓ IDELYE A KAMRÁBAN VANNAK, MINDET ÁTTNÉZTEM, AMI OLYAN VOLT KIDOBTAM!! DE EMBER VAGYOK, 4 GYERMEKKEL, KEVÉS IDŐVEL, ÍGY ELŐFORDULHAT OLYAN HIBA AMIT ÉN NEM VETTEM ÉSZRE! EZ NEM JELLEMZŐ DE A KORREKTSÉG KEDVÉÉRT LEÍROM!!!!
továbbá, minden álltalunk nem használt termékek!
Minden infó a saját oldalamon!
Rózsaszín csekkeseknek kedvezmény!!!!
-GYŰJTÖGETÉSI LEHETŐSÉG(ERRŐL A SZÁNDÉKODRÓL E-MAILBAN ÉRTESÍTS)
-TEGYÉL A KEDVENCEID KÖZÉ, NAPONTA ÚJ AUKCIÓK, MINDEN 1Ft-RÓL!!!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2014-09-13 13:28
. Kislány 3db 3-6 hós body csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése