2014. szeptember 24., szerda

Voigt cipő 40.5 méret - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eladó a képen látható világos kék körömcipő. A cipő gyönyörű szerintem, azért vettem meg a 38-as lábra a 40. 5 méretet. Viseltem is, de nagy, azért pusztítottam el annyira, emennyire látható a képeken. A hibái: a jobblábas sarkán a bevonat több helyen sérült, mindkettő cipőnek az orrán kis sérülés van, a bal cipő feje hullámos/felvéve kisímul, a sarkába varrattam méretcsökkentés céljából bőrt, ez arra is jó, hogy ne papucsoljon ki belőle a láb. Ezek a hibái, én még így is hordanám, de be kellett látnom, hogy minden praktika ellenére nagy maradt a cipő. Egyébként puha anyagból van, szerintem bőr, de nem állítom. A szőkétő manőver után 39. 5-40-es lábra való a cipő.



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2014-10-15 12:59
. Voigt cipő 40.5 méret - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése