2015. március 25., szerda

Armani giorgio bőr táska made italy - Jelenlegi ára: 8 500 Ft

Eladó egy eredeti giorgio armani , made in italy fekete bőr táska. Használt, de jo állapotu, azaz kivül hibátlan, belül van pár helyen lehorzsolodva az anyag, de ez hordva nem látszik , kivülről csak ha belenéznek és olyan oldalrol allnak. Márkajel mindenhol. Pántján végig bele irva, elöl barna csattján felirat és made in italy , belül made in italy , plusz belül anyagban is armani jel. Több, sok része van . Belül két részre van osztva és ez a kér rész még ketté van osztva, Van benne pattental nyithato rész, telefon tarto, sima rész.. Én unisezxnek mondom , mert én hordtam és én lány vagyok. Mivel feket bőr igy mindenki hordhatja. Szélessége 16, 5 cm , magassága 21 cm, oldalt szélessége kb 8cm széthuzva, pakolható. Pántja kisebb méretröl egészen 122 cm állitható, ez a legnagyobb amire lehet.


Jelenlegi ára: 8 500 Ft

Az aukció vége: 2015-04-14 08:53
. Armani giorgio bőr táska made italy - Jelenlegi ára: 8 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése