2015. március 31., kedd

Halszálkás drapp kosztüm, alacsony méret 40-42 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

2-3-szor használt nadrág kosztüm (sajnos már nem jó rám). Bon Prixnél vásároltam pár éve mint "Alacsony" méretet. (166cm vagyok és tökéletes a hossza)
Nagyon szép álllapotú. Zakója belül selyembélett.
Ujjhoszt nyaktól mértem.
Nadrág derékbősége: 43cm
Nadrág csipőbősége 50cm. (szerintem picit nyúlik még az anyaga 1-2cm-t)
Költözésünk óta böröndben tatottam, ezért kicsit gyűrött a fényképen, de mosható és vasalható.
Előre utalás után postázom a mindenkori postai díjszabás szerint.
FIGYELEM! CSAK 1000Ft feletti vásárlási összérték - esetleg más termékemmel együtt - esetén  tudom megoldani a személyes átadást, ez esetben is elsősorban Csepelen, esetleg a Soroksári úti OBI parkolójában vagy Pesterzsébeten az Interspar parkolójában. Kérem ennek tudatában licitálj!



Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Az aukció vége: 2015-04-20 13:39
. Halszálkás drapp kosztüm, alacsony méret 40-42 - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése